قیمت سکه و ارز
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ - ۱۴:۲۶

ابویی از ستاد مبارزه با قاچاق بدون خداحافظی رفت

ابویی بدون خداحافظی از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز رفت.

ابویی از ستاد مبارزه با قاچاق بدون خداحافظی رفت
 
به گزارش «سراج24» مهدی ابویی - معاون پیشگیری ستاد - امروز (شنبه)، بر سر کار خود حاضر نشده و به گفته افراد مطلع در ستاد او پیش از اینکه رسما تغییر کند، خود از این سازمان رفته است.
ابویی از دولت هشتم تاکنون در سمت معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشغول به فعالیت بود.
او حامی بزرگ "طرح شبنم" بود و پس از بر روی کار آمدن دولت یازدهم با پیشنهاد وزیر کشور و با حکم رییس‌جمهور حبیب‌الله حقیقی به عنوان رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جایگزین فداحسین مالکی شد. پس از این تغییر که در 13 مهرماه انجام شد زمزمه‌های تغییر در معاونان ستاد هم به گوش رسید که به نظر می‌رسد، ابویی پیش دستی کرده و خود از سمتش کناره‌گیری کرده است.
 
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
capcha
هفته نامه الکترونیکی
هفته‌نامه الکترونیکی سراج۲۴ - شماره ۳۲۰
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••